1 mars 2011

min helg


j a g ä l s k a r d i g !
5 månader idag
kolla inte på våra kebabnäsor, haha

godmorgon! vill bara börja med att säga förlåt för att jag inte uppdaterat någonting dom senaste dagarna. har haft annat att gjort ;) kan berätta lite om dom dagarna ni missat!

lördag - adam kom hit runt 12. hämtade honom vid station och åkte hem hit. hade en sjukt mysig dag! åkte in till hallsta och träffade mina muppiga vänner, hihi älskar er, och blev kvar där några timmar. badade i badtunnan sen när vi kom hem. blev en lång och mysig dusch efter det. sen mös vi bara resten av kvällen. ja nu får ni inte veta mer, no details ;)

söndag - träning. adam följde förstås med dit. körde 1,5 timme bugg. ingen boogie bara för att jag ville hem med min lilla goseknopp såklart! gick väl hyfsat att träna. när vi kom hem sen var min morbror och hans tjej här. satt och pratade med dom ett tag innan vi bara dega framför datan och hade myspys. runt 6 någonstans, åkte hjärtat mitt hem. jobbigt vare :( sen slockna jag i soffan ganska fort

måndag - tandregleringen i köping. kollade massa till tandställningen och så. visste ni förresten att jag ska få tandställning? det ska jag iaf. typ om några månader, innan sommarn gissar jag på. det är väl som det är.. kommer iallafall bli riktigt bra efter! längtar tills man tar ur skiten. efter tandläkaren åkte vi förbi mammas jobb. självklart kunde jag inte motstå allt gott, så jag smällde i mig en Ida´s special-semla. en semla som jag har uppfunnit där, haha. ett tjockt jävla lager med vaniljkräm, sen ytterst lite grädde, och massa snö som jag kallade det när jag va liten -på toppen. that's it! MUMS. sen drog jag mig vidare hem till lina. vi kollade igenom närmare 15 avsnitt av andra avenyn. love it! pappsen kom och hämtade mig runt halv 6 sen, då sprang jag in på ica och handlade lite till kvällsmaten. blev fetaostslax med parmesan-pasta. det finns seriöst ingen godare mat! ska tametusan ta kort på när jag gör sån någongång och lägga ut här så ni ser hur man gör. eller? ja sen blev kvällen bara lugn framför teven.

idag har jag väl inga större planer. tar dagen som den kommer. kanske sticker ut på en promenad med mamma sen när hon kommer hem från jobbet runt 1. men nu väntar en lång och go frulle, så nu sätter jag punkt här. vi hörs senare P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar