1 mars 2011

party in my head

lite smått tråkigt efter duschen. hehe

sitter och lyssnar igenom Septembers nya album. det är grymt! har precis kommit ut ur duschen och pratat en snabbis med hjärtat mitt. har ju som sagt 5 månader tillsammans idag.
ska snart fixa till mig lite. drar till lina lite senare, vi ska spendera natten tillsammans. haha.
tänkte sola ikväll också, blir en 22-minutare. skönt skulle jag vilja säga.
imorgon sen blir det att gå upp tidigt, eller lite iaf. åker in till stan med min favorit tjejer för en hel tjej-dag. ska ta en tur på stan, fika, bowla och bara ha allmänt jävla roligt. hur det kommer sluta vet jag dock inte ;) sen blir det träning på kvällen med anton. kommer bli ett oförglömligt lov känner jag på mig redan nu. för sen i helgen kommer brudarna hit och badar också. gött!
eftersom jag blir kvar hos lina ikväll blir det nog ingen uppdatering förrän imorgon kväll när jag kommit hem från träningen. kameran slinker med också, så håll utkik efter bilder! ni får ha det så bra tills dess, för det ska jag ha.
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar