13 mars 2011

mother and daughter

hej! förlåt att jag har varit lite off dom senaste dagarna. har haft fullt upp med skolan och träningar och moppekurs och allt. men ska bli bättre!
var i västerås igår med Mami hela dagen. hade en jätte mysig dag tillsammans, bara hon och jag. blev massa prat och shopping. mamma köpte förstås massa grejer till huset medans jag köpte kläder, hehe. här är det jag köpte iaf
Vitt linne med volang - Gina 149:-, men fick det för 99 ;)
skor att dansa i vid halt golv, samt till boogien - stadium 199:-
2 nagellack "vårgrön och babyrosa" - kicks 50:-

köpte även present till Lina som fyller 15 bast på fredag. knullmyndig och allt ;) haha. kan ju dock inte skriva vad jag köpte eftersom hon antagligen läser det här.

på kvällen kom ludde och marie hit. käkade tacos tillsammans. sen blev det melodifestivalen. ja som sagt, ni vet nog hur arg jag va igår över att eric vann..
_______________________________________________________________

idag blev det 2,5 timmes träning. skööööönt! var ordentligt slut efter ska jag bara säga. mosa som tusan på buggen och boogien blev lite jobbig den med, hehe.
ikväll ska jag & mamma börja med mitt linne, yeah!

kommer mer uppdatering sen! take care
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar