8 mars 2011

fullspeckad dag

hej på er!
haft en stressig dag, är på lite halvbra humör. började med att jag försov mig imorse, duktig står det stämplat i pannan på mig. sen blev det tandläkaren tidigare än bestämt. gick iaf bra. gjorde massa avgjutningar och sånt. blir tandställning i juni. direkt efter tandisen svängde vi förbi donken och köpte med lite mat till en vrålhungrig tös, nämligen mig! sen blev det gasen i botten tillbaka hem till hallsta för att dra till körskolan på moppekurs. hade teori i 2 timmar. lite halvsegt sådär, men kul. ska gå tills på torsdag sen blir det övningskörning i slutet av april när jag har fyllt o så.

nu tänkte jag sätta lite färg på naglarna. och plugga till provet som vi ska ha imorgon, vilket jag fick reda på för 1 och en halv timme sen.. har även lite material från körskolan att ta tag i så jag har inte tid att sitta här längre.
take care
P U S S

blev inget roligt inlägg, men har lite körigt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar