10 mars 2011

story

hej mina fina bloggläsare!
har varit en grå och trist dag, både till väder och humör känns det som. men lite vår är det allt, hade faktiskt min skinnjacka för första gången i år!
var en jobbig och lång dag i skolan med massa skit bara. direkt efter matten som slutade 10 i 4 drog jag till körskolan för sista teorikursen. har bara "övniongskörningen" kvar nu, som jag ska göra den 20 april. härligt!

blev ett litet missförstånd med skjuts sen efter kursen. mamma sa tidigare på dagen att pappa skulle komma, men när jag ringde honom sa han att mamma hade sagt att hon skulle hämta mig. problemet var bara att hon va på möte på jobbet. så i spöregnet fick jag halvspringa genom hela samhället till hennes jobb. det var iskallt och halvläskigt i mörkret. som tur var hade jag älsklingen i andra änden av luren. kände mig trygg då när jag väl kom fram till mammas jobb var jag dyngsur och sminket var utkletat i hela ansiktet och halva håret kändes det som. hehe tjusigt!

imorgon är det sovmorgon, yeah. efter skolan sen blir det träning i Eskilstuna med isak och anna.
btw, fick mitt efterlängtade tyg idag på posten. tror det kommer bli sketbra!

fick även reda på idag att min kusin ska gifta sig, gud va roligt :D kärlek kan man aldrig få för mycket av. tror det skulle vara i juli någongång. fejnt!
nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på sveriges värsta bilförare. blir nog ett till inlägg senare
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar