15 mars 2011

español

tog någon bild ur arkivet bara

hejsan!

precis kastat i mig lite mat efter lite pluggande. kom hem för typ en timme sen efter att ha vart hos lina. blir att plugga resten av kvällen och sen lägga mig tidigt. har varit så sjukt trött idag, plus att vi har prov imorgon i spanska. fiiiiiint, eller inte :(
skolan var väl som vanlig idag. tråkig med andra ord. förutom sexualkunskapen och matrasten för då satt jag och lina och prata med lorin. höll på att kissa på oss av skratt! hahahah fyfan. fick träningsvärk i magen efter allt skratt. haha men det är inte så ovanligt när vi har skrattat typ oavbrutet i 20 min. najs!
slutade 10 i 3, då traska jag och lina ner till mammas jobb och bytte några ord med na´. orkade inte stressa till bussen så det blev så att jag va med lina istället. gick sen vidare till cafét och tog en fika samt att hjälpas åt med läxorna lite. great! blev kvar där i en timme sisådär, sen gick vi hem till henne. provade kläder och grejer tills på fredag när vi ska fira henne och discot o allt. kom fram till bra resultat iaf! och plötsligt fick hon för sig att rensa garderoben också så då hjälpte jag henne lite. gullig vän hon har!

måste fortsätta med spanskan nu, kommer nog somna i den.

take care, P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar