30 mars 2011

i en annan del av köping

linne - h&m 71:- (club rabatt)
foundation - h&m 150 :-

hej på er alla!
blev en kort dag i skolan idag, slutade 11 p.g.a att vi inte hade någon vikarie till slöjden. härligt! käkade lite snabbt sen gick jag, emelie och sara till ålderdomshemmet medans lina den stackarn hade slöjd. gick dit för att prata med saras handledare eftersom hon ska praoa där nästa vecka. är jätte sugen på att vara där i nian, plus en klädaffär. efter lövåsen gick vi ner på samhället och hängde lite. gick in på järnia och köpte ett nagellack och en myrraolja. mycket bra måste jag säga! lina ringde sen så vi mötte henne utanför. sa hejdå eftersom hon drar till sälen idag, just nu till och med :( gick vidare till mammas jobb för att vänta på henne så jag kunde åka med henne hem. åkte hem en snabbis och hämtade min plånbok och drog sen vidare mot köping. hämtade adams present först ( hehe inga detaljer :* ) sen drog vi vidare mot stan. hittade ett linne och en foundation på h&m. linnet är jätte snyggt på! super till sommaren
stannade sen vid willys och handlade lite nödvändiga grejer innan vi far hemmåt.
resten av kvällen kommer förmodligen spenderas framför datan eller teven. orkar inte göra något annat.. imorgon måste jag städa också, så kanske börjar plocka lite ikväll

P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar