2 mars 2011

girls, girls, girls

tjenare!
är ovanligt glad faktiskt. vet inte varför egentligen, men har vart en 7jäkla bra dag bara.
började igår med att jag och mamma åkte in till hallsta och plockade upp linis. samt simon, min brorsas kompis (som också heter simon, haha ironi) stack iväg till sporthallen och tog varsin säng och låg där och glassa i 22 minuter. skönt som fan va det! blev skapligt brun ska jag säga. det tar sig. sen gick vi hem, då satt vi bara och dega framför andra avenyn hela dagen/kvällen/natten, hehe. tror vi slängde oss i säng runt halv 2. inget snack om saken om att jag va trött då.
gick upp rätt tidigt imorse sen. gick ut till bussen som sara och emelie redan satt på och åkte in till stadeN, haha. gick runt och kika i butiker till en början. sen blev det mat på en pizzeria som vi aldrig upptäckt förut, noll koll kallas det. tog en kebabrulle med lina. sen hann vi kika lite mer i butikerna innan vi var tvungna att gå till bowlingen. hade bokat bana mellan halv 3 och halv 4. skit roligt var det! självklart vann lilla jag också, talang är det ;) haha nej. sen drog jag och emelie hem för jag skulle på träning och hon rida, så vi lämnade sara och lina kvar i stan. fick med mig en hel del grejer hem, som vanligt *hmm*. men vafan jag skulle kunna lägga pengarna på sämre saker så.. aa sen blev det 1 timmes träning när jag kom hem. skönt! kan avslöja också att vi ska anmäla oss till NM som går av stapeln i slutet av april. fyfan va roligt, åååh :D får väl se hur det slutar.

har inte hunnit laddat in bilderna från dagen i datan än eftersom jag nyss kommit hem och duschat och massa. men dom kommer antingen senare ikväll eller imorgon. så håll utkik än!


nu måste jag gå och ge min hungriga hund lite mat. stackarn är hungrig, hehe. men vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar