23 mars 2011

aotch, it really hurts

just some pic.

hej på er alla! vet att uppdateringen på sista dagarna inte varit den bästa, men har inte riktigt haft tid. har träningar, massa inlämningar i skolan, prov osv osv.. men den ska bli bättre!

idag blev skoldagen an aning kort kan man säga. slapp matten direkt på morgonen för min lärare va i england på kurs eller något liknande, sen hade jag 2 lektioner varav en av dom blev filmtittande, sen blev slöjden inställd. så jag började 9:15 och slutade 11:00. inte helt fel! gick till ica efter 11 för att köpa mig något ätbart medans jag väntade på lina som dock inte slapp slöjden eftersom hon hade syslöjd. sen gick jag tillbaka till skolan för att vänta på henne. traskade vidare till sporthallen för att ta oss en 22-minutare i solariet. somnade nästan, haha. blev lite skillnad men sorgligt nog så framhäver solningarna mina fräknar som jag hatar. anton hämtade mig sen och vi åkte till träningen. gjorde illa knäet :( tog det lite lugnt sen eftersom vi ska tävla i helgen. HEMMATÄVLING VÄTTU :D asnajs!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga i mig lite mat. får bli lite pluggande sen följt av tvtittande. imorgon är det torsdag igen, vilket jag hatar. torsdagar vill man bara dödaaaaaa
nåja
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar