31 mars 2011

viktigt på låg nivå

sitter med datan i knät och läser bloggar. har precis släng i mig lite kvällsmat, gott gott.
har faktiskt ingenting att berätta för er, har inte hänt något speciellt idag förutom att lina är i sälen. skolan va väl som vanligt -tråkig med andra ord. imorgon blir det kortis dag och sen blir det att hämta min älskling i västerås! han blir här i helgen, mys♥ åker förmodligen in till stan på lördag och gör plånböckerna lite lättare, haha ;) måste ju passa på när jag äntligen har en pojkvän som gillar shopping!
har iaf städat mitt rum nu så det är rent och snyggt. något iaf :D

nu tänkte jag slå på en film och kika lite. kanske slänger in något lite snabbt imorgon bitti eftersom jag har sovmorgon, gillas!
godnatt med er,
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar