5 mars 2011

lite om igår

hej alla fina läsare! tänkte bara nämna att läsarsiffrorna ökat ganska mycket den sista månaden ungefär, skit skoj! dock är ni sämst på att kommentera, så fler kommentarer vill jag ha av er ;) vilka är ni som läser??

gårdagen blev rätt sen. eller ganska. mina tjejer kom hit för en liten tjejkväll. extremt trevligt! emelie mådde inge bra så hon kom inte, men det blev lyckat ändå. krya på dig
dom rullade in runt 6, då käka vi upp mina snittar jag gjort. personligen tycker jag dom blev jätte goda. tog oss en liten titt på teven också innan vi begav oss ut till tunnan för lite plask. badade i typ 1 timme. hade en jätte mysig pratstund, såna som bara vi kan ha. gick upp runt 8 och käka våfflor. kollade även på The Last Song då. fällde en liten tår gjorde vi också, hihi. sen körde vi på den exotiska biten -gurka, morot och dipp! sen framåt 11-halv 12 drog flickorna hem. tack så sjukt mycket för kvällen tyvärr blev kameran lite bortglömd hela kvällen så det blev tyvärr inga bilder :/ men men.

idag har jag inget inplanerat. får se om jag orkar ta tag i lite skolarbeten. blir troliget ett Nej, hehe. ska få med mig mami ut på en promenad sen på eftermiddagen hade jag tänkt. ska även försöka bestämma mig för tyg till danskläderna och beställa det. måste ha dom nya kläderna till NM.
nu ska jag ta en lång och go' dusch, så jag sätter punkt här. take care
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar