14 mars 2011

av längtan till dig

hejsan! ska iväg och handla med mamma så fort hon kommer in. hon är ute med hunden min. så får se hur mycket jag hinner skriva.
har precis avslutat lite plugg, fick hjälp av mami. skulle skrvia massa till The Book About Me i engelskan. jävligt lätt att veta när mamma fick värkar innan hon födde mig liksom?? skulle inte tro det va. så då fick hon berätta medans jag skrev! blev bra. skrev även ner lite vad mina föräldrar tycker om mig och hur dom ser på mig. mycket med detdära..
har gjort matte och lite no också. tråkigt som fan, men nödvändigt om jag vill bli något i framtiden. inte alltid man har den inställningen men.
kul som tusan var det att träffa alla idag iaf. sara den stackarn va sjuk, men dagen gick ändå. krya på dig saris!

blev sjukt arg på mig själv idag också. kollade på ett par haremsbyxor i stan i lördags, men inte fan köpte jag dom!? hur dum i huvet är jag egentligen.. skulle haft dom på fredag annars, då när vi ska fira lina den byxmyndiga lilla saken ;) sen vill jag ha såna där tighta adidasbyxor också. och ett par nya converse ska inhandlas inom kort. nödvändigt faktiskt! sviker inte converse alltså!
nu hör jag att mamma kommer så nu ska jag kila iväg till hemköp tror jag, eller ica? aja sak samma :D blir mer ikväll när jag är klar med allt plugg och skit.
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar