24 mars 2011

one step at a time

tjena hallå!
börjar ladda till helgens tävlingar redan nu, är sjukt förväntansfull! lovar att jag ska ta kort på alla kläder jag kommer ha på mig under tävlingsdagarna, så ni får se lite. det kan ju vara skoj!

idag va det en vanlig dag i skolan, förutom att vi slapp musiken. när vi fick reda på att den va inställd satte jag och mina brudar oss ute på trappan vid cafeterian och pratade i solskenet. underbart skönt va det! efter skolan åkte jag hem och tog det lite lugnt. sen satt jag och klinka lite på gitarren en bra stund. avkoppling är det.

imorgon är det inte vilken fredag som helst heller. det är nämligen så att Världens bästa pojkvän fyller 15 år! min lilla plutt blir stor kille(a)
tyvärr kommer jag inte få spendera den dagen med honom, men han kommer hit på lördag, så det blir prima! nästa helg åker jag förmodligen till honom om inget tillstöter, så då blir allt bra. hoppas han blir glad för sin present också!
Adam, om du läser det här nu så tänker jag vara en glädjedödare och inte berätta vad presenten är ;) haha

P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar