17 mars 2011

crazy, but I like it

alla andra får vara den dom vill, men jag väljer att vara jag


todels! precis kollat på sveriges värsta bilförare. förstår bara inte hur dom lyckas vara så dåliga och samtidigt skämma ut sig inför hela svenska folket? aja, det är deras bekymmer.
har haft en sämst dag i skolan idag.. var seg redan imorse. hade en jobbig dag med massor av lektioner och skit korta raster. blev lite förbannad på endel personer också p.g.a att dens bekymmer alltid hamnar över mig. var inte med på jumpan heller för jag hade så jäkla ont i magen och lite sånt.
efter skolan orkade jag inte ta bussen hem och åka hem för att plugga, hehe, så jag gick till mammas jobb och käkade lite där. fick hoppa in och jobba lite också. blev faktiskt trött efter allt.

imorgon är det fredaaaaag, och inte vilken fredag som helst -det är min underbara vän Linas födelsedag! 15 bast, inte illa alltså ;) blir att hämta ut en tårta imorgon efter skolan för att sen dela på den med lina, haha. ska fira henne på eftermiddagen sen på kvällen blir det skoldans i polketten (visst heter det så?) kommer bli grymt tror jag! jag och mina tjejer på ett disco kan bara sluta på ett sätt -Galet. ska väl hjälpa dom med att få lite ragg också, men själv behöver jag absolut inget. har redan världens mest underbara pojkvän
kommer hem sent imorgon natt så det blir ingen uppdatering på hela dagen. dock blir det nog massvis med bilder på lördag sen! så håll ögonen öppna
nu ska jag kika på en film och sen sova. börjar 10:15 imorgon, softination

ta hand om er alla,
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar