29 mars 2011

a grey day

hej och godeftermiddag eller vad man säger vid det här laget..?
sitter just för tillfället och tänker över ett glas o'boy. funderar på massor -vad jag ska göra nu, vad jag ska baka tills jag fyller, vad jag ska önska mig, om jag orkar plugga lite, och på min älskling förstås. har ni något förslag på någonting jag kan baka till min födelsedag, som faktiskt är nästa fredag :D unreal!
känns typ som det var nåt år sen man fyllde 8, sen nu blir man 15 liksom.. känns inte som så. vill fortfarande vara den där lilla spralliga flickan som springer runt och leker med ett stort leende på läpparna. nåja, alla blir vi stora med tiden..

är ju för övrigt ledig idag, wohoo! har inte gjort ett skit faktiskt. vaknade väl runt halv 11, sen dess har jag bara slöat framför datan och spenderat en halvtimme till att laga mat, plus en kvart till hunden. haha härlig dag.
väntar på att mamma ska komma hem så hon och jag kanske kan göra något. får se om det blir en film eller nåt liknande.

nu ringer pappa också, hör sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar