19 mars 2011

fredagskvällen

bjuder på'n!

hej!
måste börja med att tacka min vänner för gårdagen, kul hade vi, även om skoldansen va tråkig. måste även berätta att jag glömde kameran igår :( så det blev inga bilder. men får några av lina sen för hon tog med sin nya systemkamera som hon fick i födelsedagspresent. skoj!

efter skolan igår gick vi förbi mammas jobb och hämtade tårtan som jag beställt till lina. gulligt va? sen köpte vi lite mer grejer och började gå hemmåt i snöovädret. gav henne min present när vi kom hem och började käka tårtan. hon och jag delade på en halv tårta, haha! sen åt vi varsin bakelse och varsitt wienerbröd också. snacka om att vi mådde illa sen, hehe. men kul va det!
sen efter nån timme började vi fixa oss inför skoldansen. blev lite flum, men ;)
fick skjuts till ica sen där vi mötte bella. gick vidare mot skolan och fixa lite, sen gick vi till parken/polketten där det va. till en början var det skit tråkigt, men sen blev det lite bättre, men sen drog vi tidigare iaf. va ute då och flummade runt med lite kompisar.
runt 12 kom jag hem och slängde mig direkt i sängen för jag hade as ont i huvudet och var trött.

har inga planer för dagen heller, förutom att jag åker till min morbror senare för att spendera kvällen med dom medans mamma och pappa typ har kompisar här. tar nog med mig brorsan också om inte han ska bort.
måste plocka av mitt rum också, så kanske ska börja lite smått nu. vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar