25 februari 2011

feels like heaven

tjabba alla söta! humöret är på topp idag efter en sjukt kort skoldag. hade 2 lektioner sen fick vi lov! WOHOOO. fick reda på att jag fick MVG på so-provet, och det gjorde ju inte saken värre =D imorgon kommer älskling hit också, och det gör mig bara super glad! han blir här över helgen sen börjar han skolan igen. hade gärna haft han här ett par månader eller så, hihi.
veckans planer då.. aa, det blir mina favvo tjejer typ halva veckan tror jag. ska sola, kanske bowla i v-ås, shoppa, bio osv. awesome!

idag
började kvart över 10, softination ;) hade no på morgonen. fick göra provet som jag inte tränat ett skit på, he-he, men det gick otroligt bra faktiskt. nöjd! sen blev det ämnesfördjupning och då satt vi inne vid syv-lärarna och pratade. gött
sen kom mamma och hämtade mig. vi åkte ner på samhället och handlade o så och så sprang jag in på apoteket och hämtade ut lite grejer. gick sen vidare till körskolan och gjorde syntest och grejer till moppekörkortet. näst nästa vecka ska jag gå kursen så det blir nog bra.

nu ska jag gå ner och plocka in i diskmaskinen haha. vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar