6 mars 2011

våren är här närsomhelst

hej alla fina! måste bara börja med att säga VILKET JÄVLA UNDERBART VÄDER VI HAR IDAG! helt sjukt mysigt och fint. just därför blir det en lång promenad med mamma sen om nån timme eller så. behövs för oss båda.
kan berätta lite kort om min dag idag, så lång som den har gått iaf: träning mellan 11 och halv 2. gick hyfsat. gjorde massa svåra saker, går inte in på detaljer för ni förstår ändå inte om ni inte är dansare, hehe ;) fick skit ont i magen helt plötsligt, så vi tog det lite lugnt. sen när jag kom hem satt faktiskt mamma och pappa ute på altanen med varsin kopp kaffe i handen, så jag fikade lite med dom. sen fick jag den briljanta idén; lägga mig i en sovsäck på altanen och sova en stund. drog på mig en mössa för att inte bli sjuk, sen hoppa jag ner i sovsäcken och slumra till en stund där ute. ytterst skönt säger jag bara! nu blir det en snabb dusch sen lite käk och sen promenix. good
blir mer uppdatering sen, I promise! har ingen rolig bild att bjuda på heller just nu, tyvärr
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar