14 mars 2011

on monday morning

godmorgon! har ni sovit gott? det har iaf jag. förutom att när jag vaknade så försvann drömmen, buhu :( mysig dröm hade jag.
idag är det måndag, hehe det visste ni redan men.. en vanlig måndag i skolan som består av matte, svenska, so, spanska och idrott. just nu på idrotten håller vi på med ledarskap, alltså att eleverna håller i lektionerna. så vi får väl se vad det bjuds på idag!
slutar 10 i 4, efter det ska jag bara hem och plugga o sånt ni vet. har prov på onsdag (tror jag), hehe, sen har jag massa svenska grejer att lämna in, och snart so-prov också. usch för skolan

nu måste jag blåsa håret som förövrigt ser ut som ett skatbo;) tänkte bara säga godmorgon o så, så ni får mer uppdatering när jag kommer hem idag.
ha en bra måndag!
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar