17 mars 2011

torsdag

godmorgon! tidsinställt detta
har ganska brådis nu för jag måste gå iväg till bussen om 10 minuter och jag har inte plattat håret än. men det hinner jag nog hoppas vi. får bli ett ganska snabbt inlägg!
blev ingen uppdatering igår. slutade halv 2, då gick jag och lina och emelie förbi håkans och blev kvar där ett tag. gick hem till emelie sen och köpte hörlurar. hennes syster säljer, dom har sånt här ungdomsföretag i skolan. dom jag köpte finns bara på det företaget och i Kina, så det va riktigt najs! drog på träning sen vid halv 5. öste på som bara den. gick as bra faktiskt! blev så att vi vart kvar på boogien med. och det gick ännu bättre. en riktig kick får man när det känns bra att träna, så det är skönt.
idag är det segaste dagen i veckan. har massor av lektioner och typ bara 5 minuters rast emellan endel. men men.. får se om jag drar och solar på eftermiddagen.

nu måste jag rusa. P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar