22 februari 2011

min garderob vill ha


skulle vilja ha allt det här i sängen framför mig på ett fingerknäpp. dock vill inte min plånbok tillåta allt det där, faaaaan. nejdå, men behöver verkligen ett par nya skor så jag ska nog beställa dom där beigea conversen till sommaren. fatta dom till bruna ben, mums! sen är ju underkläder alltid nödvändigt, så är det bara. sen en snygg strandväska skulle sitta fint, den blåa. lite brills, ringar och accesoarer skulle också vara bra. sjukt sugen på en byxdress också, beställde aldrig den förut, hmm :/ tycker jäkligt mycket om klänningarna också. fan att man inte har så mycket pengar just för tillfället. får väl vänta till sommaren tills jag får lön, haha ;) nejdå skämt o sido, jag ska snart in och shoppa. drar nog till västerås på lovet, gött! vill sola någon dag också, men måste ju bli frisk först. så det får väl bli på lovet det med anar jag. kanske ska göra ett schema för lovet sen? vi får se!
cya
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar