19 februari 2011

doctor doctor give me medication

hej
förlåt för dålig uppdatering idag. men är ju som sagt sjuk och har bara slöat framför tvn hela dagen. tittade på film i morse -tusen gånger starkare. fyfan va bra den var! rekommenderas verkligen.
när mamma kom hem från jobbet runt 10 gjorde hon i ordning värsta lyxfrullen till mig, love u mami! sen har hon och jag bara myst framför tvn exakt heeeeela dagen. kollade också på melodifestivalen nu ikväll, och jag frågar bara vart den håller på att ta vägen.. skäms ju nästan. dock älskade jag The playtones som gick direkt till final! wohoo. det var ju kanonväder också, men icke fick man gå ut. har antagligen halsfluss. ska till doktorn på måndag och få medicin tror jag.. har även jätte ont i lederna, det är absolut inte bra. får därför inte träna på typ en vecka. hur fan ska jag klara mig??? åååååh :( nåja, bättre att vara försiktig än att få massa fel sen.
så för en gångs skull ska jag inte göra ett skit imorgon, på en söndag. känns hur konstigt som helst. brukar ju annars befinna mig i träningslokalen halva dagen ungefär.
nej nu ska jag lägga mig och sova, försöka sova bort smärtan. vi hörs imorgon
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar