11 februari 2011

packa=maxa musiken

hallihallååå, haha gulligt.
lyssnar på lite bra musik och packar inför morgondagens tävling. mycket att tänka på när man dansar många olika danser. även bestämma sminket, i vilken ordning man ska ha dom osv. det är skit roligt :D imorgon blir det inte att åka så långt iaf, enköping blir det. ca 1 timme bort. resultat och eventuella bilder kommer imorgon när jag är hemma igen.
nog om det.. idag gick jag till skolan iallafall. fick muta mig själv med att sara fyllde år, så då blev det så att jag gick dit. men mår även bättre nu, så. började som sagt kvart över tio med NO. hade vikarie, det betyder att det inte blev så mycket jobb, haha. fick sluta tidigare bara för att vi har så kort lunch på fredagar så vi hinner knappt äta innan nästa lektion. vi fick tacogratäng, skit gott! sen blev det ämnesfördjupning. sjöng för sara, som blev lite generad. haha nejdå, men det är alltid lika kul att sjunga för någon. gjorde knappt något på den lektionen heller, satt vid datan och gjorde kuliga saker. sen hämtade mamma mig i snöstormen och vi åkte och handlade o så. trodde jag skulle blåsa bort.usch hatar det här jävla vädret :( vill ha sommar NU!!!
nu väntas lite tacos ( lämpligt att lägga den samma dag som jag ätit det i skolan, men men ), sen blir det let's dance resten av kvällen. ska bara ligga i soffan och ha det skönt. älskar fredagar -hela helgen framför sig! har även pratat med adam också, han kanske dyker upp här nästa vecka eller något. Mys!

tänkte göra en liten rolig grej här framöver. kommer dock korta ner dom lite, blir inga uppsatser direkt. börjar imorgon!
♥ dag1 - om mig
♥ dag2 - mina vänner
♥ dag3 - detta ångrar jag
♥ dag4 - 10 saker ni inte visste om mig
♥ dag5 - mitt favoritminne
♥ dag6 - någon jag saknar
♥ dag7 - vad är kärlek?

P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar