24 februari 2011

a home without a cat is just a house

b i l d e n v ä c k e r m i n n e n

godmorgon alla pinglor. vad blir pinglor i manligt kön? hahah får ta och ta reda på det..
tittar på project runway och äter äppelpaj. tog det som var kvar från gårdagen. mamma och jag bakade (y) den blev sviiiin god! la precis på luren också efter att ha pratat lite med adam. han kommer till mig i helgen så jag är very happy nu!

idag ska jag bara slappa och kanske ta itu med resten av läxorna. försökte mig på matten för en stund sen men det gick som vanligt åt helvete hehe. väntar tills min bror kommer hem så kan han hjälpa mig lite tycker jag.
ska även ta och göra klart designen för mitt linne och eventuellt beställa tyg, härligt.

ska ta en lång och skön dusch sen också och göra rent ansiktet med min nya rengörings mjölk. älskar den! kan slänga upp en bild på den senare kanske, den är verkligen super.
nu måste jag på toa, så jag sätter väl punkt här då haha
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar