17 februari 2011

the messenger

tjabba! precis slängt i mig lite food och kollat på bildårarna på teve. haha skäms ju förfan för svenska folket. har vart en förjävlig dag, halva iaf, eller aa nästan hela kan jag väl säga. skolan är kaos, eller lärarna för att vara ärlig. tänker inte gå in på detaljer men kan iallafall säga att jag varit rasande arg och irriterad idag. förlåt om det gått ut över nån. var hur jävla tjurig som helst. vill bara glömma det och tänka på annat, så nu tar vi något roligt istället.
efter skolan följde lina med mig till mammas jobb och snacka lite skit med mamma. fixa även praolappen, så nu har jag praoplats avklarad! skönt. sen gick vi vidare till cafét. stötte på emelie utanför bageriet så hon gick med oss en bit. tog en fika på cafét och hade våran traditionella pratstund, hihi. sen gick jag vidare och mötte upp moa och fanny. drog till sporthallen och tog en 22-minutare (solade). fyfan va skönt det var! blev lite brun faktiskt ;) riktigt sommarsug får man när man ligger där och steker till lite skön musik. lovely! sen väntade en dusch när jag kom hem. sen nu ska jag bara ta det lugnt. kanske slår på en film, men vet inte vilken.
jag har sovmorgon imorgon också ju, börjar 10:15. gud va skönt det är!
ja nej nu ska jag kolla på film. vi höres och synes
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar