17 februari 2011

dag6 -någon jag saknar

saknar helt klart adam mest av allt.. känner mig halv och tom utan honom nära mig. skit jobbigt ju :( fast bevis på äkta kärlek, så. han får mig verkligen att känna mig trygg när jag är nära honom, och lugn. helt underbart. finns inga ord för den lilla gubben alltså. saknar kyssarna, kramar, mys, vakna av att han pussar på en och så. ååh. lady gagas låt passar så sjukt bra alltså : he ate my heart, that boy is a monster. men självklart är han inget monster, tvärtom.jag älskar dig mer än ord kan förklarabortsett från honom, som jag saknar hela hela tiden, ska jag väl erkänna att jag saknar min mormor otroligt mycket. hon dog för typ 9 år sen tror jag, har för mig att jag var typ 6år. hon var trygghet för mig. har bara min farmor kvar av alla morföräldrar eller vad det heter, men vi har helt ärligt inte väääärldens bästa kontakt. jag älskar ju henne förstås, men jag och mormor hade något speciellt. ibland kan jag bara få en känsla av att hon typ ser mig och är stolt över mig om jag gjort något bra o så, haha kanske låter fånigt, men kan inte styra över mina känslor ju. hoppas du vilar i frid älskade mormor♥ har dock aldrig träffat min morfar eller farfar, vilket jag är ledsen över. men så är världen -orättvis.
aja, nu vet ni lite iaf.
vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar