12 februari 2011

dag1 -om mig

ja vart ska jag börja.. föddes den 8 april på västerås bb 1996. fick namnet ida charlotta lovisa wretling, vilket jag hatar, men. bodde till en början i berg som ligger lite utanför hallstahammars centrum men flyttade sen hit till landet mellan hallsta och kolbäck. har en mamma, pappa och en storebror på 17 år. har även en pojkvän i linköping som jag verkligen älskar mest av allt. på fritiden hittas jag oftast i träningslokalen som jag spenderar massa timmar på i veckan som jag gjort sen jag var 7 år. tävlar också, ungefär varannan helg sisådär. träffar även mina underbara vänner på fritiden, dom som verkligen får mig på bra humör. har aldrig tråkigt tillsammans. har massa bra vänner, men några som är bättre. går på lindboskolan i hallsta, 8an är jag inne på. efter skolan tänker jag läsa vidare, till vad är inte 100 procent bestämt än. vad ska man mer säga då? som liten, hur var jag då.. ja jag har alltid beskrivits som en glad, omtänksam, sprallig och rolig person. vilket jag själv tycker stämmer ganska bra. är väldigt anti mot orättvisa och bråk. är även jävligt envis, vilket jag också fått hört i hela mitt liv. ingen som trycker ner mig direkt. beskrivs också som en hård-på-utsidan-men-mjuk-på-insidan tjej. kan också stämma ganska bra. tror på kärlek vid första ögonkastet i vissa lägen, och tror inte att kärlek kan växa fram mellan 2 personer med åren, utan faller man så gör man. mitt liv leker, och jag stortrivs just för tillfället. visst har alla dåliga tider i livet, men mina har nog inte synts till så mycket faktiskt. kanske kommer med tiden, men hoppas självklart inte på det. hårda slag är också något som skadar mig rejält, tillexempel att bli lämnad eller utestängd. ja, vad vill ni mer veta? tycker det där räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar