23 februari 2011

lite snabbt bara

hejsan! har nästan nyss stigit upp ur min urgo'a säng. hihi! ska göra lite frukost och kasta i mig det. sen blir det plugg och fixa massa för fulla muggar. har ju missat en hel del den här veckan. hoppas jag kommer iväg imorgon iaf.
måste bestämma med adam också om han kommer i helgen eller inte, wiiiiie :D glad flicka!
tillbaks till det här med frulle.. jag HATAR att göra frukost, vet inte varför, men jag tar hellre en halv macka än att typ ställa mig och steka ett ägg. vill att det ska gå fort och så, haha även fast jag inte direkt njuter av min frukost. vet aldrig heller VAD jag ska äta. macka är så tråkigt för det har vi alltid hemma och har alltid ätit eftersom mamma är bagare/konditor, oboy dricker jag typ jämnt ändå, ägg och sånt tar för lång tid, då är det typ fil kvar. det brukar jag ioförsig äta ibland.. fil med cornflakes och jordgubbssylt, MUMS!! men det är också sånt som tar lång tid, så det blir typ en gång i veckan bara. så snälla, ge mig förslag på frukost! haha
ja nej man kanske ska sätta fart nu så det händer någonting.. skriver mer sen
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar