16 februari 2011

dag5 -mitt favoritminne

oj nu blev det svårt! har så otroligt jäkla många minnen med folk, bättre och sämre. har vart med om så sjukt mycket roligt, så jag kan nog inte välja någon favorit. men kan ju berätta lite om massa minnen som är på toppen iaf!
dansen- första gången vi vann! det glömmer man aldrig. stoltheten, kampen, allt man kämpat, glädjen, lyckoruset, ja fyfan :')
jag och lina har ju så enooooormt många roliga minnen tillsammans. vi har ju liksom vart bästa vänner sen i 1an eller 2an, så man har ju vart med om en del tillsammans. men något som är högt up på listan är iaf båtsemestrarna vi gjort genom åren. vart borta typ 1 vecka tillsammans ute på sjön. det går inte ens att beskriva alla minnen från just dom, endel är bara så bra! fyfan :')
ett till minne som jag aldrig någonsin kommer glömma, är ju självklart när jag träffade adam första gången och blev helt kär. satt bakom honom på en tävling, och finurlig som han är, vänder han sig hela tiden och "råkar" sträcka lite på sig och tjuvkika på oss över axeln. haha min lilla fis då :*. sen iaf när vi skulle dansa stog vi bakom honom i insläppet, då säger han lycka till till mig, och självklart trodde jag att benen skulle vika sig för att jag blev så glad och generad. sen när vi hade dansat färdigt sprang, verkligen sprang, jag av golvet och fram till lina och berättade allt. tror både hon och jag va lika spralliga och knäppa då! gud alltså :D
har ju såklart MASSA fler otroliga minnen, men det här är iaf några i toppen.
nu måste jag kila iväg till bussen så nu kan jag ändå inte skriva mer. vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar