23 februari 2011

every rose has its thorn



nu är läxorna delvis avarbetade. har suttit och skrivit svenska i typ en timme men ändå bara skrivit
en sida. läste lite spanska också. sen höll jag på med No:n typ en halvtimme innan jag la ner. blir bara arg på mig själv, haha. just för tillfället sitter jag och designar ett linne till mig själv, till sm. klurar och fixar. håller på och kollar på tyg också som vi ska beställa. bra att ha en mamma som "manager" ;) bara rita upp hur man vill ha sen lämna pappret till henne så syr hon upp det, sketans bra! funderar på nån nyans i lila eller grönt paljett. mitt turkosa har jag haft ett tag nu så det börjar bli tråkigt. alltid kul att förnya! nej nu ska jag inte sitta och ta eran tid bara för lite skitsnack. haha
P U S S på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar