14 februari 2011

tillägnat min älskade

älskling, jag vill bara berätta för dig hur mycket jag tycker om dig.. sen den dagen du kom in i mitt liv har jag vart så sjukt lycklig och glad. du förgyller verkligen mitt liv bara genom att finnas. det finns ingen som dig. du är en del av mig nu, av mitt liv och mig. jag vill aldrig förlora dig hur illa det än är, då löser vi problemet. jag känner mig så trygg i din famn och när jag är nära dig, det är för att jag litar på dig så mycket. jag har aldrig känt så här förut för någon. du är som skänkt från ovan till mig. du är min livskraft, jag kan inte leva utan dig. jag vill inte det och tänker inte det. du kommer aldrig försvinna från mig, du kommer alltid ha en speciell plats djupast in i mitt hjärta, som ingen annan kan ta. jag tänker alltid på dig, vad jag än har i huvudet. jag klarar mig inte utan dig. du är det bästa som hänt mig! jag har fortfarande den där spänningen i kroppen när jag ser dig som jag hade när jag såg dig första gången och blev helt knäsvag. när du kysser mig står hela världen still, finns bara du och jag. att vakna bredvid dig är det finaste som existerar. att få ha dig tätt intill mig och känna dina andetag. mitt hjärta slår för dig min ängel. du finns alltid för mig och stöttar mig både i roliga och ledsna stunder. bara av att höra dig säga jag älskar dig gör mig tårögd ibland för du är bara så underbar. jag vet inte vad jag gör om det händer dig något, det finns bara inte. jag älskar dig mer än vad ord kan förklara, så allt det här är inte ens en smula av all min kärlek till dig. du är så fin på alla sätt och vis, det finns ingen bättre än dig. den 1 oktober 2010, blev jag den lyckligaste tjejen på jorden. efter alla tårar och skratt blev det tillslut du och jag. alla nätter då jag gråtit för att känt mig så ensam finns nu inte längre. jag har dig alltid nära mig, i mitt hjärta. känner mig helt tom utan dig i min närhet, saknar dig dag som natt. tårarna är det enda jag kan ta till då. jag vill bara visa hur mycket jag älskar dig gubben, men jag kan nog knappt visa det för det är så oerhört mycket. jag ska göra mitt bästa och kämpa för oss. ingenting ska få förstöra. nu klarar jag inte av att skriva mer för ögonen är så fyllda av glädjetårar. dom rinner för dig. jag älskar dig Adam, nu och föralltid


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar