10 februari 2011

it was only just a dream

hello hello hello
ligger och läser nyaste numret av solo till lite skön musik. love it. förövrigt så stannade jag hemma från skolan idag för jag kände mig inte så pigg. var redan krasslig igår, orkade knappt träna och då är det fanimej allvarligt ;) nejdå, men jag har ständigt ont i huvudet och magen, även helt slut och död i kroppen min. inte bra, för i helgen ska jag nämligen tävla igen. men men, kör ändå även om jag blir sämre. inget stoppar mig från det. annars då, ja jag har legat i sängen mesta dels av dagen. tog en dusch mitt på dagen och blev mycket piggare efter det. har även legat och kollat på filmerna sen helgen, säger bara att jag är nöjd med insatsen! dock kunde det gått bättre i buggen, men men.. tävlade ju trots allt mot juniorer, även i junior A tempo så jag är nöjd ändå. har försökt att ladda upp videon här på bloggen, men den vill inte :( vet inte varför, knas bara. ska försöka fixa den.

imorgon fyller en av mina bästa vänner år, Sara! byxmyndig och grejer ;) annars händer inget speciellt imorgon. börjar 10:15 och slutar 13:30, inte helt fel. det lutar mot att jag ger mig iväg till skolan imorgon. sen ska jag bara ha en skön kväll hemma i soffan och ladda till max tills på lördag. kommer mer uppdatering i kväll eller imorgon. det visar sig. tills vidare får ni ha det så bra!
p u s s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar