8 februari 2011

tillbaks med framtiden

shabba!
kom hem från skolan för ungefär en timme sen. tog en kopp oboy med marsmallows då, mums!, och pratade med mor min. skolan var lika tråkig som vanligt, förutom att vi fick sovmorgon som jag nämnde imorse ni vet. det var inte heeeeeelt feeeel ska jag säga ;)
ja som sagt, har ju hänt en del saker sen jag slutade skriva. blandannat var jag på DM i Motala i lördags. gick super bra : 1a i dubbelbugg, 2a i boogie och 2a i bugg! vi är skit nöjda med vår insats och fortsätter på den här vägen. ska iväg till enköping i helgen för lite boogie och dubbel tävling. får väl se om det går lika bra som i helgen. film från helgen kanske kommer sen. även bilder och film från buggen och boogien, för jag har bara på dubbeln, resten filmade en kompis. men det ska jag få imorgon :) träffade min adam i lördags också, på tävlingen. åååh, har saknat han sååå :( hihi mys!
annars har det nästan vart som vanligt -skola, träning osv. något som jag blev väldigt glad över i skolan här om dagen var att jag fick VG på 2 kemi uppsatser! framåt går det. blev jätte nöjd med dom. men är så sjukt skoltrött just nu. värsta känslan är att vakna på morgonen och veta att man Måste dit. fyfan. längtar verkligen till gymnasiet då jag kan välja själv vart jag vill gå och så. härligt härligt.
ska ut och prao igen snart också, eller rättare sagt den veckan jag fyller år. har inte hittat någon, förutom på mammas jobb. dom vill även ha mig där så då får det nog bli där. den här gången blir det på själva bageriet.. ska försöka få vara vid mackorna och tårtorna eller något. vill inte stå i kassan eftersom jag gör det typ hela somrarna. förresten, ska ni ha sommarjobb i sommar? jag funderar faktiskt på att bara jobba 1,5 vecka ungefär. känner att jag har jobbat så mycket dom senaste somrarna så den här sommaren ska jag bara göra massa skoj som jag alltid velat gjort! men självklart är jag jätte glad att jag iallafall blir erbjuden jobbet varje år, har ju en riktig förmån. har blivit frågad redan nu om jag kan tänka mig att va där i sommar igen, men ska bara fylla i 1-2 veckor i år. sen ska jag bara glassa runt! fyfan va skönt! åååååh längtar som bara den. har även tänkt på en till sak.. vad vill ni ha mer av här i min blogg? säg till om ni kommer på något, vill gärna ha svar! tycker den är tråkig och att jag skriver ointressanta saker, så kom med förslag.
nu ska jag kila
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar