13 februari 2011

dag2 -mina vänner

okej.. jag har alltid haft många bra kompisar. aldrig vart ensam.. när jag gick på tunaskolan var vi ungefär 6 tjejer som alltid höll ihop, i alla väder. vi var som en gäng liksom. helt sjukt kul hade vi jämt. vi trodde ingenting skulle få isär oss, men så fort sommaren mellan 6an och 7an kom splittrades vi totalt. i 7an sen pratade vi knappt med varandra, men ändå var vi inte osams. hmm konstig situation skulle jag vilja säga. men men, det är ett minne blott! nu är alla vi bra kompisar igen, men alla har liksom vänner på sina egna håll.
just nu har jag massor av bra vänner, dock några bättre. lina, som har varit min bästa vän sen 2an hänger fortfarande kvar. tror nog ingenting kan få isär oss? vi kommer nog alltid vara vänner. vi vet precis vart vi har varandra, vi skulle kunna skita i att smsa den andra på en hel helg men ändå vet vi att vi inte är sura på varandra eller så. vi pratar om allting med varandra, vad det än gäller. gråt och skratt delar vi med oss av. vi ställer alltid upp för varandra och hjälper. finns helt enkelt. har så sjukt många minnen med henne, skulle nog få sitta och skriva i flera veckor här för att få med alla minnen!
sen på senaste år har jag även funnit två till vänner som jag umgås mycket med. sara och emelie. vi lärde väl egentligen känna varandra genom håltimmar och sånt, haha. men det är också två polare man alltid vet ställer upp och finns för en. även fast jag inte känt dom i mer än två år känns det som vi känt varandra typ hela livet. vi vet nästan allt om varandra.
sen har jag självklart massa andra bra kompisar som självklart finns där och allt. men dom där 3 tjejorna är verkligen mina brudar.
ja, vad ska man mer säga än att jag är lyckligt lottad som får ha såna underbara och fina vänner. jag älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar