13 januari 2011

sportfåne

tjena! kom precis hem efter att varit hos kiropraktorn och fixat min rygg. skönt som fan är det måste jag tillägga. fast knaken och braken kan jag gärna hoppa över..
igår på träningen fick vi reklambladen för dansen. och vilka är med på dom då???? jo lilla jag och anton förstås! visste att vi skulle vara med på dom, men visste inte vilken bild dom hade publicerat på den. blev självklart en bild där min min är jätte muppig. nåja, måste ju ställa upp för klubben ;)
här får ni se dom


hoppas verkligen det blir massa nya människor som kommer på träningarna framöver och provar, även blir kvar. ska även på turné om några veckor (tror jag), då brukar det komma många nya barn. haha glömmer aldrig när några på fredhems skolan hade skrivit en stor skylt där det stog: HEJA ROCK PARET!
den va riktad till mig och anton som höll på med rock 'n roll då, och dom hade tydligen sett oss året innan också. så jävla gulliga barn!

har träningsvärk i benen efter gympasset på gympan idag. eftersom jag hade ont i ryggen hoppade jag över att vara med på handbollen som skulle vara på gympan. drog ner till gymmet och cyklade istället. mjölksyra i benen säger jag bara. haha är lite otränad nu känner jag. men det blir det snart ändring på.. ska försöka börja springa typ 1 gång i veckan ( bättre att ha låga mål än ingenting) sen blir det såklart mer träningar o så. måste verkligen få upp konditionen igen.
nej nu har jag bara pratat om sport, så då passar det ju bra att springa ner och få i mig lite proteiner och kolhydrater och grejer ;) mat alltså, haha.

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar