26 januari 2011

faith, hope and love

tjena hallå!
precis kommit hem efter 2 timmars träning. körde lite dubbel på boogie-passet eftersom det bara va ett enda par där. gick iaf super bra! är så jäkla taggade tills nästa helg. drar ju även till karlstad nu i helgen och tävlar, dock bara i buggen. får se hur det slutar!
ska snart gå ner till mamma och hjälpa henne laga mat. är vrålhungrig verkligen. åt nästan ingenting i skolan idag bara för det var fisk. och skoldagen var lika tråkig som vanligt, så jag behöver inte berätta något om den ;)
ska även ta en riktigt lång och goooooooo dusch sen. så härligt.
imorgon är värsta dagen i veckan - torsdag. bara urkassa ämnen i skolan, förutom idrott, men endå.. bara långa lektioner och många. men men, efter torsdag kommer fredag och då blir det desto bättre!

jag är så sjukt jäkla sugen på att ta hål i naveln, vilket jag varit det senaste året typ. men självklart så får jag inte :'( vill även ta hål i "plutten" på örat, men det får jag inte heller. ÅÅÅÅÅÅH
det är ju så snyggt. så fort jag ser ett navelsmycke blir jag frestad och vill bara ha den. ska nog tjata till mig en liten piercing trots allt..!

vet att det här inlägget inte blev så speciellt roligt, men är inte på humör riktigt. det här får räcka tills imorgon om jag inte lägger in något lite senare i kväll. nåja
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar