10 januari 2011

I wanna rock'n roll all night

sitter och längtar som bara den till sommarn 2011. är så sjukt jävla taggad alltså! kan knappt vänta. börjar redan hitta sommarkläder på nätet, lyssnar på värsta sommarlåtarna som man blir helt taggad och glad av, och självklart så tänker jag på stranden och allt roligt! ååååh helt underbart

den här bilden tog jag i somras på kvällen, på en ö.
fyfan va jag saknar den sommarn!

idag började skolan iallafall. var väl typ som vanligt, förutom 2 nya lärare. kent har typ slutat och maria är sjukskriven. istället för maria fick vi nån okunnig liten student som knappt vet någonting. känns jäkligt skönt när man vet att det är prov på allt om några veckor!-.- men var sjukt kul att träffa alla igen och höra senaste nytt från alla!
sen när jag väl kom hem var jag såå sugen på pizza, och vad tror ni inte min lilla pappa gör då? jo självklart åker han och köper en pizza till mig. fööööör gulligt :')
nu ska jag bara sitta och drömma mig bort till sommaren, kanske spela lite gitarr också.. sen ska jag bara slänga mig i soffan och mysa, även ringa min pruttunge


puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar