9 januari 2011

dom senaste dagarna

hej på er! förlåt för dålig uppdatering. åkte ju som sagt till adam i torsdags och kom hem därifrån i fredags natt. hade ett par sjukt mysiga dagar tillsammans med honom! hela torsdagen va vi bara hemma och hade mys, sen på fredagen gick vi ner på stan ett tag och kikade. sen gick vi hem och bara myspyste igen. jag älskar dig gubben


mamma & pappa hämtade mig vid stationen sen på kvällen/natten. tåget blev en halvtimme försenat, men det gjorde inget. kom ju hem iaf :)
igår sov jag ut lite och bara tog det lugnt på förmiddagen. sen runt 4 kom mammas kompis och hennes familj hit. vi badade och tittade på film osv. trevlans!
idag vaknade jag runt 10, vilket förvånade mig ;) men det var skönt, för det är ju dags att vända tillbaka dygnen nu igen. börjar ju skolan imorgon igen. iaf, efter frullen tog jag mig en liten joggingrunda. fick PULSA mig fram i snön verkligen! fy va jobbigt det var. höll även på att få astma anfall, hehe. glömde min astma spray, ooooops. trodde seriöst att jag skulle svimma. aja, vill inte ta mer om det där. sen har jag inte gjort något mer idag. bara slappat och tagit vara på sista lovdagen.
förresten, har kollat lite på gymnasium. vet precis vart jag ska gå! har hittat en linje som passar mig perfekt! vilken får ni inte veta än. ska ju ändå inte söka förrän nästa år, men känner att jag vill kika runt lite redan nu för att inte få panik över valen nästa år.
jag lovar att skriva mer imorgon efter skolan.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar