14 januari 2011

hungry eyes

tjabba!
sitter och lyssnar på massa ny dansmusik jag lagt till och nördar till den, haha. är man dansare så är man ;) började skoldagen 10.15 och slutade 13.30, finns inget annat ord än SOFT! så kommer mina fredagar se ut ända fram till sommarlovet. inte helt fel. hade no först, sen ämnesfördjupning. på ämnesfördjupningen satt jag i musiksalen och spelade gitarr och lyssnade på musik med lite kompisar. kul kul!
idag skulle jag egentligen vart med linnea, vi skulle ha lagat mat och bjudit våra föräldrar typ. men min bror blev sjuk, så det blev inget med den saken. han är magsjuk så det är lätt att smitta :( nåja. får väl hitta på något annat idag då. kanske blir en promenad/joggingrunda med mamsen sen. får se! är verkligen på humör för att träna just nu. dans såklart, men även att springa osv. nästnästa helg har vi första tävlingen för den här terminen. karlstad blir det då igen. fyfan så härligt att börja igen! just love it


jag i tisdags när jag var ute och sprang, glömde ladda upp den!









outfit

sportbh -NB
linne - NB
grå tröja - bikbok
svarta leggings - gina
tubsockor - sportringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar