4 januari 2011

enjoy

20 OM MIG!

1. jag är as rädd för ormar, spindlar & råttor!
2. jag älskar att shoppa, har typ ett beroende
3. jag har haft vattkoppor
4. jag har ett fel på mitt hjärta
5. jag biter på naglarna, fast har det som nyårslöfte så nu har jag inte gjort det på ett tag (y)
6. jag dansar, och älskar det!
7. jag är mer än kär!♥
8. jag älskar att hålla på med smink och hår
9. jag gillar att laga mat och baka
10. jag är musikalisk
11. jag gillar inredning osv.
12. jag har vart svarthårig och blond, i naturliga hårfärgen
13. jag hatar lukten av blodpudding
14. jag är yngst i familjen
15. jag har ett syskon, en bror
16. jag hatar när folk spelar med andras känslor
17. jag är envis, som fan
18. jag har alltid vart en glad och sprallig tjej
19. jag vill ha 3 barn, fast inte nu ;)
20. när jag blir vuxen ska jag ha en rosa cadillac 59:a, det har jag sagt enda sen jag va 4 år

haha ja nu vet ni lite mer om mig, förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar