27 januari 2011

come on baby turn the lights off

har gjort om min header igen som ni ser. hade tråkigt, och blev trött på den andra.
vaknade imorse och trodde det va fredag, men icke. drog mig iväg till skolan runt 8. hade svenska och engelska första timmarna. haha istället för att jobba satt jag, lina och sara och pratade med vikarien om gymnasium. vet precis vad och vart jag ska gå! på idrotten var vi i ishallen och åkte. super kul :D
efter skolan skjutsade vi hem lina så hon slapp gå, snällt va. sen åkte vi hem och jag började packa tills helgen. åker ju som sagt imorgon efter skolan. och nu hamnade jag här! ska snart hoppa in i duschen och njuta. tror jag ska göra ansiktsmask och sånt också, ljuvligt!
innan det tänkte jag slänga i mig något att äta. får bli en pannkaka från igår, eller nåt.
aja, skriver mer ikväll
puss
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar