25 januari 2011

gjorde stan osäker

förlåt för dålig uppdatering. har inte orkat skrivit något dom senaste dagarna. så är det, aa.

över till min dag idag.. va först i skolan, ovanligt ;) efter skolan bestämde jag, sara och lina oss för att dra ner på stan en sväng, så lilla papsi skjutsade oss. gick runt i Igor i några timmar, sen drog vi oss ner till punkt och gallerian och gick där ett bra tag, avslutade sen med en fet kebab på saffets. mums! haha sen när vi skulle hem så hade sista bussen gått eller nåt sånt, så då fick pappa komma och hämta oss igen, stackarn. nu är jag hemma iaf, ska väl ta och fixa lite tills imorgon och slänga mig framför teven en stund. sen är det dags att soooooova. imorgon blir det träning i 2 timmar tror jag. uppdaterar mer efter det.
natti!


min shopping idag
militärgröna jeansleggings - vero moda
linne - monki
plattång Ga.ma ( älskar den! ) - åhlens
hårspray Provost - åhlens
guld ring - vero moda
budords ring - rut m.fl ( älskar den med! )
rött läppstift - h&m
lösnaglar - cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar