20 januari 2011

just like a drop in the ocean

sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt. får inte göra så mycket eftersom jag fick problem med hjärtat idag i skolan.
såhär var det, vi hade idrott - bip-test. sprang så länge så jag fick blodsmak i munnen och massa mjölksyra i benen och typ överallt. kände sen att jag börja bli lite yr och svimfärdig, ropade på sara i farten att hon skulle komma med min astmaspray fort som fan. kunde seriöst ha ramlat ihop annars. självklart fick jag knappt nå luft heller eftersom jag har ansträngningsastma för er som inte vet.. iaf, sen när jag väl la av slängde jag mig på golvet och försökte få luft. fick plötsligt hjärtklappning och riktigt ont i hjärtat. skit läskigt :'( hade så ont i hjärtat och va helt skakis efter allt så jag ringde mamma så hon hämtade mig. fyfan va dåligt jag mådde. men nu är det bättre. kan typ "dra" lite i hjärtat nu om jag andas in ganska mycket, menmen. hatar den där jävla astman.

är riktigt shoppingsugen också. och vet inte om jag ska på skoldansen imorgon. allt är kaos känns det som.
om jag drar dit imorgon så ska jag till bella innan och fixa mig. vet inte vilka mer som skulle dit, men några fler blir vi iaf. roligt!

nu ska jag ropa på pappa att han får komma med något att äta.
cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar