19 januari 2011

no life

Lovar du att vara ärlig ? - ja
Fullständigt namn : ida wretling
smeknamn : tultan, idis, wretling osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till ? - allt möjligt skit
Beroende av : godis
Vem behöver du mest just nu : adam
Vem är din bästa vän ? - har flera, tror dom vet själva
Vad säger du för att imponera på ngn ? - inget speciellt
Hur imponerar man på dig ? - haha det är svårt
Brukar du skratta för dig själv ? - haha ja
Var bor du ? - hemma
Trivs du där : jovars
Äger du några converse : yes!
Sprit, cider, vin elr öl : cider
Är du allergisk mot något : pollen
Har du haft sex idag : nepp
Nästa mål i ditt liv : har en hel del
Vem pratade du i telefon med senast ? - älskling
Vad sa den du senast pratade med i telefonen : hejdå?
Antal timmar sömn inatt : typ 6
Sov du ensam : ja tyvärr
När mår du bra : när jag dansar eller är med dom jag älskar
När blev du fotad senast : förut
Hur känner du dig nu : halvt bra
Vanligaste färg på dina kläder : vitt och svart fick jag höra senast idag
Hade du en bra kväll igår : mja
Favoritdryck på morgonen : juice eller oboy
När brukar du oftast gå & lägga dig ? - när ja är trött
Är du blyg ? - fuck no
Sysslar du med någon idrott : jess
Vill du hellre ha mail än brev : går väl
Tror du på kärlek vid första ögonkastet : ja det gör jag
Har du spytt offentligt : haha inte vad jag vet
Är du bortskämd : tycker jag inte
Vad är det värsta du vet ? : lingonvecka, haha
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka ? : alldeles för mycket ibland
Vad behöver du just nu ? : en bamsekram
Vilken kändis tycker du är en bra förebild ? : ingen
Har du bra vänner & äkta vänskap : ja
Vad är det finaste du har ? : pojkvän, vänner, familj o dans
Om fem månader : ?
Vem ringer du när du är arg/ledsen : adam och lina oftast
Vilken tid gick du upp idag : halv 7
Har du sovit i din egna säng inatt : aa
Har du strumpor på dig nu : nope
Vad ska du göra ikväll : kolla på tv o bara slappa
Är det okej att gråta : ja?
När grät du senast ? : typ 2 veckor sen
Varför ? : för jag åkte ifrån adam
Vad skulle du göra om du vann en miljon : shoppa!!
Bär du glasögon elr linser : nää
tkr du det är viktigt att ha märkeskläder : upp till en själv
Vill du gifta dig : om det känns rätt
Vill du ha barn : aa
Solar du ofta : nej, men vill
Är du bra på att laga mat : grym är jag
Gillar du att dansa : a big part of my life!
Är du bra på att sjunga : haha förfärlig
Vad dricker du helst när du är törstig : iskall cola
Vilken är din favoritglass : har ingen favorit direkt
Tror du på ett liv efter döden : ja hoppas
Vad äter du helst när du ser på film : godis eller nåt
Är du morgon- elr kvällsmänniska : lite både och
Vilken ögonfärg har du : blå, lite grå kanske
Har du ngn gng gråtit dig till sömns : om jag har
Biter du på naglarna : ja :(
Senaste låt du hörde : 9 crimes
Vad gör du på helgerna : tränar, tävlar och träffar folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar