1 januari 2011

mitt shoppingberoende är framme igen

tjabba!
kom precis ut ur duschen. väntar på att farmor och hennes "gubbe" ska komma nu. dom ska äta lite gott här, sen blir det bara att sitta och prata antar jag. medans jag väntar tänkte jag att jag kunde kika på lite kläder. är sjukt sugen på att klicka hem lite snyggt! men ska in till v-ås med Linnea, mamma och Marie på tisdag, sen på torsdag åker jag till pöjken min och då blir det shopping så egentligen har jag inte råd att beställa nåt. suck.

tänkte på det, det är nästan ingen som kommenterar något här på bloggen. ni är tråkiga:( hihi nejdå, men vill ha mer kommentarer. så kommentera!

sen har jag ju förstås nyårslöften i år, vilka är:
1. sluta bita på naglarna, nu är det fan nog.
2. trappa ner på godis.
3. utvecklas mer inom dansen och träna hårdare osv.
4. börja blogga mera.
tycker det är kul att blogga, men har ibland inte tid, så det är därför jag har så sjuuuuuukt dålig uppdatering jämnt. men nu blir det ändring på det!

nu måste jag föna håret och fixa till mig lite
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar