4 januari 2011

runda på stan

hej på er!
sitter och lyssnar på lite bugg musik nu, blir jäkligt sugen på att tävla. snart drar det igång igen, jag längtar som bara den!
idag har jag vart inne i västerås hela dagen och shoppat med mamma, linnea och marie. marie är min morbrors "tjej" och linnea är hennes dotter. aa iaf, dom kom och hämtade oss runt halv 10. då fräste vi in till stan direkt och kom in precis när dom öppnade ;)
ETT MIRAKEL : jag och linnea var HELT SJÄLVA (!!) inne på ginatricot idag, det måste verkligen va sensation! haha
vi gick runt och kollade ett tag, sen tog vi en fika med mammorna som vi mötte upp bredvid chantals. blev en lång fika där sen gick jag & linnea vidare medans mamma och marie satt kvar och pratade.
jag köpte
- 2 smink penslar
- glitter eye-liner
- ring
- foundation
- 2 ögonskuggor, en eye-liner och en pensel till den
- överkast
- 2 "puff"-fodral
- vägghållare för tidningar
- 4 nagellack
- rakhyvel
- bh
- leggings
ja det va min shopping idag. hade så jäkla kul med nea(linnea).
efter lite mer kikande åkte vi vidare till ikea och handlade massa där. sen åt vi där också. så sjukt gott var det!
efter ikea åkte vi ut till willys och mötte upp cilla där. vi hjälpte henne att handla till festen som hon ska ha, mamma ska hjälpa henne med förberedelserna eller vad man nu säger ;)
efter att gått runt där i nån timme åkte alla hem till oss och fikade. sen nu har jag bara fixat i mitt rum med nya grejerna. slänger upp bilder imorgon!
nu ropar mamma att det är mat, bäst att jag skyndar mig

puss!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar