27 januari 2011

clothes

vet att det ser ut som jag är fläckig i ansiktet, men det är spegeln som är otroligt smutsig!
min outfit idag
vitt linne - ginatricot
svart tröja - ginatricot
mjukisar - från dansen
klocka - ur&penn
budordsring, rosa ring - rut mfl
halsband - privat
självklart hade jag byxorna nervikta och ett par strumpor på mig ;)
mitt hår ser riktigt mörkt ut också, vilket det inte är i the real life

vet själv att jag är dålig på att lägga upp bilder på outfits, danskläder, träningskläder, finare-tillfälles-kläder, ja alla möjliga kläder. så tänkte bli lite bättre på det! tycker själv inspirerande att se andras klädstilar osv. ska även bli bättre på att lägga in bilder överhuvudtaget. känner mig slö på den fronten.
det var bara det jag tänkte säga, har inget annat att berätta.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar