2 januari 2011

fira kusin


tjabba!
precis slängt på luren efter att pratat med min lilla guldklimp♥ åker dit på torsdag. längtar skiiiiit mycket! åkte aldrig dit förra veckan eftersom jag blev sjuk :(
nog om det. idag har jag varit på 30 års fest hela eftermiddagen. min äldsta kusin fyllde. blev att springa efter hennes barn hela tiden, haha. men jag älskar dom, dom är så söta! minns själv hur det va när man va liten och såg upp till tonåringarna. själv ville jag bli tonåring, det verkade så coolt, men nu längtar jag tillbaka som bara den.. aja.
på hemvägen sen stannade vi vid Milano och köpte pizza. tog som vanligt en gorgonzola med b-sås. fyyyyyyy så gott det är!
senare blir det att kolla på Arn som går på 4an. har sett den massa gånger förut, men kan inte sluta gilla den ändå. så söt och bra. oj, ser att den börjar om en kvart, ska springa ner och fixa lite dipp till chips eller gurka. får se vad jag väljer ;)

här får ni en bild på mig och Emma från i julas.(min kusins yngsta dotter på 2 år)
hon säger att "hon ska bli som Idaaaaa", bra val tycker jag ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar