29 april 2011

taggar till tusen

har precis gjort daim-mousse till helgen! blev supergott enligt mina smaklökar ;)
innan det satt jag ute på balkongen ett x antal timmar. har inte varit ute sen i onsdags eftersom jag legat inne och varit sjuk, men nu känner jag mig mycket piggare vilket är tur med tanke på helgens alla händelser. satt ute i bara bikini för att försöka få lite färg samtidigt och det fick jag. blev röd som tusan på bröstet men det lägger sig. det där röda under armarna som jag skrev om i förra inlägget har också lagt sig, tur som fan säger jag bara.

allt är iaf packat och klart tills imorgon, sen är det bara att packa om imorgon igen.
har lite saker att fixa ikväll:
- duscha och göra veckans hårinpackning
- göra ansiktsmask
- raka benen o så
- bestämma smink tills imorgon

efter allt detta tänker jag "soff-strejka" för kvällen ;)
imorgon blir det ju som sagt tävling, som ni borde fattat vid det här laget, sen efter det tar jag med mig adam hem för att fira sista april med honom! blir först god mat o så hemma med familjen innan vi drar till hallsta. blir skantzen ett tag vid brasan, sen får vi se om vi letar på fler kompisar. sen på söndag är det tävling igen, på samma ställe, fast då Boogie och Dubbel. då följer adam med och supportar med morsan ;) blir en go' helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar