4 april 2011

four days

tjenare mannen!
kom precis ut från en riktigt go dusch. tog mig en joggingrunda på typ 3-4 km. känner mig nöjd med det för att vara jag, men jag måste verkligen få upp kondisen igen. helt borta :o ska även börja göra 25 situps varje morgon. måste tagga till sommarn ju!
idag var det första dagen på praon som sagt.. började 7, det kändes i kroppen hela dagen ska jag säga. började med att glasera wienerbröd och sånt. sen blev det att göra semlor och krämkakor, skoj! sprang emellan och gjorde iprincip allting -kassan, lite mackor, marsipanfigurer osv osv.. gjorde även 630 kakor. fyfan va less jag är på kakor nu alltså, haha. hade sjukt kul iaf

skrev igår att jag eventuellt skulle skriva lite om mig själv när jag va liten och från när jag föddes o så, men det skjuter jag tyvärr på. måste faktiskt lägga mig snart för att orka gå upp 7 imorgon med. på fredag blir det även att stå på mässan tillsammans med dom från bageri, kul!

vi hörs
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar